Thursday, November 21, 2013

Hello Kitty!



















サンリオ副社長、辻邦彦さんが亡くなられたと連絡を受けました。
辻社長とは思い出が沢山あります。本当に何とお悔やみを言って良いか解りません。
安らかに、次のフライトは空の上に旅立たれるのだなと思っています。

2011年9月には特別ゲストとしてKITTYをイタリアまで来させてくれたり、ロスではParis Hiltonを紹介してもらい、Lady GagaにKittyワイヤーバックを届けてくださったり、その他にも数々の有名な方々にワイヤーバックを届けて下さいました。
ANTEPRIMAワイヤーバックのPR応援団長みたいでした。

学生の頃から通っていた代官山のトムスサンド好きが同じ事もあって、一緒に仕事をしていても、何だか同年代の良いお友達と何時も思っていました。

LA、Milano、Paris、東京、香港と各地で一緒に食事をしましたが、時差回復に何をやっているか?など何時も私達の話題でした。

我々は飛び回り過ぎたかもしれません。私もスローダウンを心がけます。

今は信じられない思いです。
心よりお悔やみを申し上げます。
I received sad news that Mr. Kunihiko Tsuji, Vice president of Sanrio, passed away. I have a lot of memories with him. I don't know what to say. Please sleep peacefully. The next flight for him to fly is to the Heaven.
He sent Hello-Kitty to Italy as a special guest in Sep 2011. He introduced me Ms. Paris Hilton in LA. He sent Kitty wirebag as a gift to Lady Gaga. He sent my wirebags to many celebrities. He was just like a PR supporter of ANTEPRIMA wirebag.
He liked Tom's Sand in Daikanyama since he was a student, it is me, also, so I felt he was a good friend of my schoolmates. 
I had dinner together in LA, Milan, Paris, Tokyo and Hong Kong, and talked topics such as how to recover from jet-lag.
I guess we flew too much. I need to slow-down my work schedule.
I cannot believe his death. I send my deep condolence to him.