Thursday, June 6, 2013

Lake Como

















(昔住んでいたコモの家=コモ湖の風情を守る為に力を注いだGiorgioがオーナーでした。)

5月末、久しぶりにマルペンサからコモ湖へ立ち寄りました。(車で40分)
既に住んでいた場所はオーナーが亡くなり、家も人手に渡ってしまい昔の面影も無くなってピカピカの家になっていました。本当に残念。


Concrosoが行われると聞いて、Villa D'Esteに一泊。
開催一日前は、ラッキーな晴天日。
皆さんご自慢の車を車庫から出して、磨いていました。
車に詳しくない私ですが、その中で、一番美しいと思ったのが、ラルフローレンのブガッティ。
何と、ボディーの屋根に鶏冠みたいにレザーが付いていました。

(This photo shows the house I lived before in Como. Giorgio was the landlord and he put effort to keep the beautiful view of Como)
I came to Lake Como in end of May after long time I did not visit (about 40 minutes by car)
The house I lived changed to a very shinny house after the death of the landlord and sold. It makes me so disappointed.

I stayed in Villa D'este for Concroso. The day before Concroso was a very fine day. Everbody shined and polished the cars. I don't know about car but Bugatti of Ralph Lauren has leather on the roof that looks like hen's crest.