Monday, September 10, 2012

Beijin 
















                     














週末北京にて開催された、Mr.Alan  Chan のiEye 愛アート展を見に行きました。
このiEye 愛アート展はMilano ANTEPRIMAショールームでも行いましたが、今回798 Art Zone
では、それに新たな作品と映像ビジュアルが追加されていました。
北京に近々いらっしゃる予定の方は是非訪れてみて下さい。

ANTEPRIMAは現在SinKongPlace,China World Mall,Oriental Placeの3箇所にお店があります。
北京の渋滞に驚きながら、お店も始めて訪れました。

最先端のアートシーン、最先端ファッションがあるのに、FacebookやTwitterの繋がらない中国。
一日中渋滞で、道路には時々人がころがって寝ている。
私が小学生だった頃の日本に今のすべてがあるような、そんな感じを受けました。

I visited the exhibition - iEye Art by Mr. Alan Chan in Beijing during weekend.
This iEye Art exhibition was held in ANTEPRIMA show room in Milan, but this time, some new arts and visuals have been introduced in 798 Art Sone. Please visit if you come to Beijing.
ANTEPRIMA has three shops in Sin Kong Place, China World Mall and Oriental Place in Beijing.
I was surprised with traffic jam in Beijing and visited shops for the first time.
There are the latest arts and newest fashion, but social network system like facebook and Twitter can't be used in China. Traffic jam continues for a whole day and people sleeps on the street.
I felt like China now is the same as Japan when I was a primary school student.