Wednesday, April 14, 2010

Milano ANTEPRIMA SHOP


ANTEPRIMA Milano shopウインドーをMateo Cibicに提供。インテリアショップに早変わりしたような感じです。
Milanoが一年で一番華やぐのはやはりSaloneの時。海外での日本人の活躍も今ではインテリアや建築の方がファッションを抜いてしまっているようです。一般の人も参加出来る事が人気の秘密、そうした一般の人向けに解りやすい提案やレトロなエモーション、かわいらしさや驚きが求められているように感じるのは私だけ?こうしたアートや建築、インテリアがファッションに影響を与えるのは確かな事。
ANTEPRIMA Milan shop offered the display window to Mateo Cibic and it became like an interior shop. Milan looks the most decorative during Salone del Mobile. Interior and architect became more popular than fashion among Japanese active overseas. The secret of success is that ordinary people can also join. It seems that, to give some ideas, to catch people’s emotion, to be cute or to give surprise to the ordinary people is also in need? It is certain that these arts, architects, interiors give influence to fashion.