Friday, March 12, 2010

Mr.Toga



日中着物姿での会議は不思議な雰囲気、クラブのママが会社まで取り立てに乗り込んで来た?。
夜は分とく山でメンズクラブの戸賀編集長と会食。三万人以上が見ているブロガーとしても有名な戸賀さんが「これを付けていると女性が何やら自分をみている?私とおそろいねと話しかけてくれたりする事もあるんですよ」とご自身の携帯にもストラップを付けて登場。そして、そんなお気に入りのアンテプリマ携帯ストラップをホワイトデーに沢山購入してしてくださってブログにまでアップしてくれました。本当に感謝しています。私もクラブママになってご接待。ゴルフもかなりの腕前らしい。何時か一緒にラウンドも是非。
白髪も少し増えましたと野崎さん(分とく山)。相田みつをさんの書に合わせてお料理を紹介した新書をプレゼントしてもらいました。相田みつをの心 野崎洋光の味「ともかくここに生かされている。」
I feel a bit mismatching in this situation because I wear Kimono for meeting in daytime. I wonder if people might think that a club mama has come to receive payment for the unpaid bills? In the evening, I had dinner with Mr. Toga, chief editor of Men’s Club in Waketokuyama. Mr. Toga is also famous for his blog having over 30,000 Viewers. He said “ if I have this strap, ladies will give attention to me? And says it’s the same as mine”. Mr. Toga came to dinner with the strap. He bought many ANTEPRIMA straps for white day and wrote in his blog. Thank you very much. I entertained him as a club mama. I heard he is a good golfer, I wish I could go around with him some time.