Monday, December 14, 2009

Dec Birthday



香港事務所のスタッフに12月生まれの私とNukaは、お誕生日をお祝いしてもらいました。
30歳年下のNukaはこれからどんな人生を歩んで行くのでしょうか?
彼女の年には既に子供がいた私。今までに住んだ所は、オハイオ、東京、香港、ミラノ、コモ、テラノーバ、パリと人の3倍ぐらい濃い人生を生きてきたよう。
本当にいろいろありましたので、あっと言う間の30年でした。
まだまだいろいろありそうで、まだいろいろしたい訳ですが、残りの人生で足りるかどうか?
Staff in Hong Kong Office celebrated my birthday with Nuka whose birthday is also December. I am curious what kind of life Nuka would walk on, who is 30 years younger than me, because I had a child at the same age as her. I have lived in many places like Ohio in USA, Tokyo, Hong Kong, Milan, Como Lake, Terranouva and Paris and spent very busy and meaningful life. These 30 years have been running so quick but I still expect more excitement. How should I live the rest of my life?