Sunday, May 10, 2009

NHK FM



NHK FMスタジオに友人として招待を受け、私の好きな彼女を語りました。

一見アンニュイで甘くセクシーな雰囲気の彼女は、生まれ持ったスター性があるように感じています。

ファッションセンスも抜群。品格を保ちながらアバンギャルドにアーティスティックに日々挑戦している彼女に、膨大なエネルギーを感じます。その微笑みの裏に隠された強い主張と美意識。会うたびに刺激を受けます。

再会を楽しんでいた時、突然に倒れた彼女でした。私は何も出来ずただ心配をしているだけの情けなさ。その後、大変な努力で病気から立ち直りコンサートを開いた彼女でした。すべてのエモーションが大丈夫かな?すごい!綺麗!やった!!。そんな感じに刺激された素晴らしいコンサートでした。そんなお話しと、もうすぐ知り合って30年ぐらいでしょうか?お料理学校もおかまバーも一緒に行きましたね~。などと昔話し。そして、素敵に生きたいと願う私達からのメッセージ。群れから外れて一人になる事を怖がらず、ハンサムな女に。目の前にある事を一生懸命にやってみて下さい。願って夢見て笑って。
など..6月放送予定のようです。
I was invited to NHK FM Studio as a friend of hers and I talked about my favorite points on her.
I think she is gifted and deserved to be a star having feeling of ennui-out-look, sweet and sexy.
She is very fashionable. She is avant-garde but classy and keeps challenging everyday, so I feel huge energy from her. I learn from her every time because she has very strong persistence and sense of beauty behind her smiles.
We were happy to meet again after not seeing each other for a long time, but she suddenly felt sick. I felt very shameful because I could not do anything for her but worrying. After a while, she paid so much effort and recovered from illness and staged a concert. I worried that her emotion was ok? But the concert was great and she was beautiful. She did it!
The concert was wonderful in such a way and I was so much excited.
I made such a talk and made conversation with her, ‘Is it almost 30 years after we met first time?” “We went to cooking school, gay bar together” We also delivered our messages to those to radio audiences who wish to live honestly, not afraid of being away from the crowd and being alone, become smart girl, and trying to work on your wish and dreams wth smiles etc etc. This will be on-air in June.