Thursday, January 15, 2009

Sushi Yoshitake/ご馳走様でした。




MilanoにもKushiと言う日本料理店を出している、成城学園時代の先輩、小島さんご夫婦に六本木 吉武鈴木さん、本多さんと一緒に美味しいお寿司をご馳走になりました。帰りには村上開新堂のケーキまで戴いてしまいました。ご馳走様でした。3月3日ミラノのショーでは、最前列をキープしてお待ちしていますね。
連日×ゲームのように、早朝からずっと忙しいのですが、夜は夜で友人と楽しい会食が続いています。昨晩は六本木焼き鳥がんちゃん、25年ぶりにトムセリさんと出向きました。その後は成城リムショットに少しだけ立ち寄って前田さん達と合流。さすがにテンションが下がらず、眠れない日が続いています。遊びすぎた子供のようです。日中は今日もライセンス会議が続いています。お店に出向いたり、店長会に顔を出したり、何だかやる事がありすぎて、出来ていない事が多すぎてxxゲームになってきました。2010年春夏のコンセプト提案を考えるのは飛行機の中かな?美味しく楽しい、忙しく幸せな×XXゲームの続く日本滞在はもうすぐ終了です。
Mr & Mrs. Kojima bought me Sushi dinner in Yoshitake in Roppongi with Mrs. Suzuki and Mrs. Honda. They also bought me a cake when we went home. I will reserve the best seats in Milan Fashion Show on March 2. I have been busy since morning, but every day I go out with friends, after a day’s tough work. Last night was Yakitori with Tom after 25 years and Seri. After that, we went to a bar with Maeda san. Of course, I can’t sleep well because I have been too stressed. Today I have license meeting, too, and go around shops and attend shop manager meeting, and many other things. Many things are still not finalized.. I think I will think about 2010 concept in the airplane? Staying in Japan is delicious, fun, busy but happy, and it will be over soon.