Friday, December 26, 2008

sanrio X ANTEPRIMA


http://www.wirebag.jp/
サンリオ社の方々が年末の挨拶に来られました。話題満載、Kittyのファッション性も上がって嬉しいと 喜んで下さいました。夏に向けてKitty X ANTEPRIMA  X....... X.......どうでしょうか?新企画案もとび出しました。 売り出しを前に今日からWebキャンペーンがスタート。多くの雑誌に、この楽しくかわいいコラボニュースを取り上げてもらいました。ありがとうございました。明日27日もBS放送で夜11時から取り上げられます。眠る前に時間があればご覧下さい。
Staff from Sanrio came to the office for year end greeting. They are happy with the bag saying that there are a lot of topics and Kitty has upgraded fashion. Kitty x Anteprima for coming summer, how would you like it ? There was a new project pop-up, too. Today launched Web campagin before sale. A lot of magazines talk about this cute collaboration. Thank you very much. Tomorrow on 27 Dec BS will broadcast about this news at 11pm. If you have time before sleep, please have a look at it.