Saturday, April 19, 2008

Tokyo Wonder


今日はTOKYO WONDER CURIOSITY x TONERICOのカクテルレセプションパティーでした。(collaboration with WOW INC)

誰もが今回のミラノサローネで一番のインスタレーションと絶賛していました。
私もいろいろ見ましたが、やはり彼らが一番だと感じました。
少しだけお手伝いした私は、鼻高々。 今日は雨でしたが、大変盛況なパーティーとなりました。
Everyone praised that it is the best in Milano Salone. I looked around so many and I confirmed that they are the best. I helped them a little, and I am proud of them. Though today is raining, it is a big party.